سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گناهى که پس از آن مهلت دو رکعت نماز گزاردن داشته باشم مرا اندوهگین نمى‏دارد . [نهج البلاغه]
چقدر خوب،چه قشنگ،جایگزینی برای صلوات - حنیف313
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  •  

       هو الشاهد

     چند روزیه که از این موضوع می گذره و  عین عبارات رو به خاطر ندارم ولی هر آنچه رو که عینا نقل می کنم به رسم امانت داری! مشخص کردم.

    یکی از برنامه های گروه خانواده که عملا به جز روخوانی چند خبر به ظاهر تازه ولی دست چندم چیز دیگری نیست ، جدیدا بخش دیگری هم بهش اضافه شده و اون هم اینه که روز تولد افراد و شخصیت ها  و بیشتر افراد مشهورکه از هر قشری هم نیستند و گزینش می شن بهشون زنگ می زنن و یک سری سوالات پیش پا افتاده و کلیشه ای ازشون می پرسن . بسیاری از افرادی که من شاهد مصاحبه اونها بودم  به این نکته اشاره می کردن که روز تو لدشون اونقدرا براشون مساله مهمی نیست و اون روز رو نه جشن تولد می گیرن و نه کسی بهشون تبریک می گه.

    (وقتی از علیرضا افتخاری خواسته بودن که به مناسبت روز تولدش مصاحبه کنه حاظر نشده بود و گفته بود روز تولد من مساله مهمی نیست که بخواین به خاطرش مصاحبه راه بیاندازید.)

    از جمله افرادی که مجری برنامه (که به شدت هم با سرعت صحبت می کنند )با ایشون مصاحبه تلفنی می کرد استاد بزرگوار حمید سبزواری بود.استاد سبزواری هم به همین قضیه اشاره می کنندو میگویند مساله تولد ایشون اونقدر مهم نیست و در خانواده شون هم به این موضوع پرداخته نمی شه.ولی مجری محترمه دست بردار نیست و هنوز سوالات خودش رو تکرار می کنه.

    روز تولدتون چه کسانی به شما هدیه میدن؟ به چه کسانی کادوی تولد می دین؟ عید به افراد فامیل عیدی دادین؟ چی دادین؟ ....

    و استاد سبزواری همون جواب  رو تکرار می کنن.

    اینکه واقعا شان این اساتید و بزرگان در این حد هست که فقط روز تولشونو بهشون تبریک بگیم و ازشون این سوالات سطح پایینو بکنیم،  و  آیا وقت بیننده ی این برنامه اینقدر کم ارزش هست که با این برنامه های سرهم بندی شده گرفته بشه، فعلا موضوع بحث نیست و به اون نمی پردازم ولی ....

    در آخر مصاحبه که مجری از استا سبزواری می خواد که اگه صحبت دیگه ای دارن بگن.استاد میگن به مناسبت ولادت حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) و امام جعفر صادق(علیه السلام) شعری رو آماده کردن که بخونن

    مجری بدون توجه به برده شدن نام مبارک حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) و لزوم فرستادن صلوات بر آن وجود مبارک در جواب می گه: ((به به ! چقدر خوب !چه قشنگ! ما هم گوش می کنیم.))

    شاید تازه ترین ورژن صلوات همین باشه (چقدر خوب! چه قشنگ!) و ما خبرنداشته باشیم.  شایدبه تازگی کشف شده باشه که به جای صلوات گفتن این کلمات ویتامین آ  و پروتئین و املاح بیشتری داره و بینندگان محترم و محترمه رو بیشتر fresh میکنه و بیشتر روز تولدشون  یادشون میمونه و بیشتر به هم هدیه میدن.

    .

    ...................................................................................................................

    سرگرمی را باید در آرمان ها جست نه در سرگرمی های جذاب

    التماس دعای فرج مهدی فاطمه

     

     



    یک نفر شبیه همه ::: جمعه 86/1/24::: ساعت 11:58 صبح
    نظرات دیگران: نظر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 10
    بازدید دیروز: 2
    کل بازدید :58482

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    چقدر خوب،چه قشنگ،جایگزینی برای صلوات - حنیف313

    >>لینک دوستان<<

    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<